ROTI_CASPIAN Gladiatus egyesület

Mert játszani jó!

Általános tudnivalók

 

A játk során nyolc tulajdonságot kell fejleszteni. Ezt megteheted gyakorlással vagy minél jobb eszközök vásárlásával.



A gyakorlás során a fejlesztések összege mindig arányosan többe kerül.

A boltokban az eszközök értéke mindig többe fog kerülni, fajtájától és szinttől függően.

A boltban megvásárolt fegyvert miután nem használod eladhatod a piacon, vagy visszaadhatod a boltosnak az eredeti ár negyedéért.

(Erre van kitalálva a harmadik számú fül, ahová bepakolhatsz, de nem kötelező oda rakni, bármelyik számú oldalra cuccolhatsz. )

A boltosnak visszaadott eszközöket, ha újra ki akarod venni akkor már NEM kell érte teljes árat fizetni, hanem csak a negyedét, amit neked is fizetett érte.

 

Tudnivalók

 

Erő: 

Az erő befolyásolja az okozott sebzés nagyságát.

Ezenkívül növeli magát a sebzést is, mégpedig úgy, hogy minden tízedik erő után  rátesz egyet a sebzésre.

Ha ráviszed az egeret a sebzésre ott írja, hogy átmenő erő: +11 (nekem). Átmenő erő = Erő / 10

Képzettség:

A képzettség növeli a találati esélyeidet a harcban

Fürgeség:

A fürgeség növeli az esélyedet, hogy ne találjanak el  harcban

Alkat:

Amekkora az alkat, annyival növeli óránként az életerődet. (Enyém 153 most, ez percenként 2,5)

Az alkat növeli az elérhető életerő maximumát is. Dupláját teszi rá mindig. ( +306 nekem)

Karizma:

Dupla támadást tesz számodra lehetővé, ha magasabb a karizmád, mint az ellenfeledé.

A dupla támadás még nem feltétlenül jelent dupla találatot is!

Életerő:

Az életerő több részből tevődik össze.



Első tétel  az alap:

ez minél magasabb szintre jutsz, annál többet ad. ( A képletet még nem találtam ki)


Második tétel:

az eszközökön keresztül is növelheted az életerőt


Harmadik tétel:

lökés által is növelhető ideiglenesen ( erről írok majd még részletesen)


Negyedik tétel:

az alkaton keresztül növelhető. Erről már írtam. (Alkat x 2)

                                                                 

Páncél:

Az eszközök által összegyűjtött páncél számít az alapnak, valamint lökés által szintén növelhető

A páncél nagysága sokat számít, mivel elnyeli az ellenfél sebzésének egy részét. Értelemszerűen minél több, annál nagyobb sebzést nyel el.

Leírom, hogy kell kiszámolni, ha érdekel valakit esetleg: (Az INT függvény az egészre kerekítést jelenti ) :
Minimum elnyelés = INT (páncél / 66) ? INT [(páncél - 66) / 660 + 1]
Maximum elnyelés = INT (páncél / 66) + INT (páncél /660)

Sebzés:

A sebzés is négy tételből tevődik össze

Első tétel az alap: ez a fegyvernek a tényleges sebzése (54-79 nekem)
Második tétel: az eszközök által összegyűjtött plusz sebzések száma (+44)
Harmadik tétel: az ármenő erő, amiről már írtam (erő /10)
Valamint a lökés általi ideiglenes tétel a negyedik, ha van ilyen.

Tulajdonságokhoz még:

Az 5 fő tulajdonságnak van egy alapja, ebből lehet kiszámítani a maximumot.(erő, képzettség, fürgeség, alkat, karizma)

Maximum tulajdonság = (Alap x 1,5 ) + Szint    Példa: én 39-es szintű vagyok, az erőm alap 50. Tehát maximum = (50 x 1,5) + 39 => 114

Tényleges tulajdonság: az alap tulajdonságokhoz hozzáadódik az eszközökön összegyűlt tulajdonság
És ez nem lehet több, mint a maximum természetesen.

Tehát ha nekem az alap 50, eszközökön keresztül kapok +74-et, ezért összesen 124 lenne az erőm, de mivel 114 a maximum, így 114 az erőm. :(

Erősítések, lökés általi fejlődés

 

Elsőként az italokat írom le. Ezekkel a már említett 5 fő tulajdonság növelhető ideiglenesen:

 

Flaska:

 

növeli a kívánt tulajdonságot 1 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod



 

Ampulla:

növeli a kívánt tulajdonságot 2 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod



 

Flakon:

növeli a kívánt tulajdonságot 4 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod

     

 

Palack:

növeli a kívánt tulajdonságot 8 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod

     



Kis köszörűkő:

növeli a sebzést 1 órán keresztül, csak a fegyvereken használható.
Használata: a fegyveredre kell ráhúznod



 

Bőrfoszlány:

növeli a páncélt 1 órán keresztül (fegyver és ékszer kivételével mindenre használható)
Használata: az eszközre kell ráhúzni



 

Galagonya:

növeli az életerőt 2 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod



 

Tajgagyökér:

növeli az életerőt 4 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod



 

Ginko levelek:

növeli az életerőt 8 órán keresztül, abban az esetben is ad pluszt, ha már elérted a maximumot.
Használata: a karaktered képére kell ráhúznod



 

Fontos!
Két teljesen egyforma erősítést nem használhatsz, mert ha ráhúzod akkor felülírja azt, amelyik már bent volt és így elveszik.
(Tehát például, ha bent van egy kék palackod, ami +1 erőt ad, és hátravan belőle mondjuk még 3 óra és ráhúzol a karakteredre egy másik kék palackot,
ami szintén +1 erőt ad, akkor csak 8órán keresztül fog adni erősítés, ami pedig bent volt 3 óra még az elveszik.)

Másik fontos!
Ha már bent van egy +5-öt adó italod például (mindegy, hogy milyen), akkor már nem tudsz betenni abból a tulajdonságra adóból kisebbet.
(Tehát ha van egy +3-as kék ampullád és egy +2-es kék flakonod, akkor mindenképpen a +2-est tedd be előbb, mert csak úgy tudod a +3-ast is betenni.)

 

 

Ide kapcsolódnak még a porok, amelyek a fejlesztések között találhatóak meg, de ideiglenes pluszt adnak csak:

Kék por, sárga por, zöld por, barna por, lila por: növeli a kívánt tulajdonságot 1 órán keresztül
Használata: rá kell húzni az egyik eszközre (a kék csak ékszereken használható)

    

Fontos!
Ha valamelyik tulajdonságod maximumon van, nem szabad használni, mert rá tudod húzni az eszközre, de nem nyersz vele semmit!

                                                                 

Az lökés általi erősítések speciális fajtája még:

Receptek: aktiválás esetén növeli az egyesület minden tagjának a tulajdonságát 1 órán keresztül.
Használata: az egyesület jogosult tagjai tudják aktiválni

      

A receptekre is igaz, amit az erősítéseknél már leírtam. Két egyforma receptet nem lehet betenni a könyvtárba, mert felülírja a régit és eltűnik az egyik!

 

Végleges fejlesztések

 

3) Végleges fejlesztések

Púder:

véglegesen növeli a tulajdonságokat. ( a kék csak ékszereken használható)
Használata: valamelyik eszközre kell ráhúzni (eszközönként csak egy használható)

             

Megjegyzés: a fürgeséget adó púder többszörösét éri, mint a többi, mert főként expedíción lehet csak hozzájutni

 

Köszörűkő:

véglegesen növeli a sebzést ( csak fegyvereken használható)
Használata: a fegyverre kell ráhúzni



 

Védő felszerelés:

véglegesen növeli a páncélt (fegyver és ékszer kivételével mindenre használható)
Használata: az eszközre kell ráhúzni



 

Tisztító szivacs:

a végleges fejlesztések eltávolítására nyújt lehetőséget



 

Fontos!

A tisztító szivacsnak van egy maximális szintje, ami az eszközök szintjénél ha kisebb, akkor nem tudod használni!
(Tehát egy 10-es szintű eszközről nem tudod eltávolítani a fejlesztést egy olyan szivaccsal amin ez áll: az eszköz maximális szintje 5)

A tisztító szivacsot boltban csak rubinért tudod megvásárolni.
A piacon megvásárolt szivacsot NE add vissza a boltosnak, mert rubint nem kapsz érte, viszont ha újra ki akarnád venni, ahhoz már rubin kellene!

Használat után a szivacs és a tulajdonság is eltűnik, amit le akartál venni az eszközről!

 

Fejlesztések

 

4) Eszközök és alap tulajdonságaik

Fegyverek:

alap sebzést adnak, van egy minimum sebzés és egy maximum sebzés
A minimum és a maximum adja az átlagot, amit meg lehet határozni.
Átlag sebzés = (Szint / 2) + 1,5


Példa: Egy 5-ös szintű szigonylándzsa(2-6) átlag sebzése: 4. Egy 9-es szintű gladius(3-9) átlag sebzése:6.

Tehát a későbbiekben erre az átlagra jönnek rá az erősítések és a bónuszok majd.

 

Pajzsok:

alap páncél = (Szint x 10) +20

Példa => Egy 8-as szintű pajzsnak 100 az alap páncélja. Egy 42-es szintű pajzsnak 440 az alap páncélja

 

Mellkasi páncél:

alap páncél = (Szint x 10)
=> kivétel: bőr páncél > (Szint x 10) + 5

Példa => Egy 21-es szintű mellkasi páncélnak 210 az alap páncélja. Egy 41-es szintűnek 410 az alap páncélja.
Példa a kivételre => Egy 21-es szintű bőr páncélnak 215 az alap páncélja.

 

Sisakok:

alap páncél = (Szint x 5)
=> kivétel: vassapka > (Szint x 5) + 2
=> kivétel: thracian > (Szint x 5) + 3

Példa => Egy 28-as szintű sisaknak 140 az alap páncélja. Egy 40-es szintűnek 200 az alap páncélja.
Példa a kivételekre => Egy 28-as szintű vassapkának 142 az alap páncélja. Egy 28-as szintű thraciannak 143 az alap páncélja.

 

Kesztyűk:

alap páncél = (Szint x 3)

Példa: Egy 12-es szintű kesztyűnek 36 az alap páncélja. Egy 45-ös szintűnek 135 az alap páncélja.

 

Cipők:

alap páncél = (Szint x 6)

Példa: Egy 15-ös szintű cipőnek 90 az alap páncélja. Egy 39-es szintűnek 234 az alap páncélja.

 

Gyűrűk, amulettek:

""



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 1
Heti: 3
Havi: 43
Össz.: 12 222

Látogatottság növelés
Oldal: Tippek
ROTI_CASPIAN Gladiatus egyesület - © 2008 - 2024 - gladiatorok.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével egyszerű a honlap készítés! Programozói tudás nélkül is: Honlap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »